Carian Blog

Wednesday, July 14, 2010

Logo & Amblem OLDIES pasukan bolasepak pujaan anda.

Assalamualaikum wbt. Berjumpa lagi kita. Kali ini saya ingin berkongsi tentang sesuatu yang saya dapat ketika melayari laman-laman internet pagi tadi. Mesti ramai peminat-peminat bola seperti saya akan berminat dengan laman web nie. www.uefaclub.com. Yang menarik minat saya ialah koleksi logo-logo oldies kelab terkemuka eropah. Berikut adalah sebahagian logo-logo oldies yang saya temui:

1. LIVERPOOL la of course..hehehehehe












2. Manchester United

























3. Chelsea




4. Arsenal























5. Barcelona









































6. Real Madrid



































Dan beberapa lagi yang mungkin kita semua tak pernah tengok.. Untuk logo-logo pasukan lain sila layari laman web yang saya nyatakan di atas. Sekian.
">


No comments:

Post a Comment