Carian Blog

Wednesday, June 23, 2010

Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. Saya merupakan orang baru dalam dunia blog dan serba tidak arif dalam pelbagai aspek. Oleh itu saya memohon tunjuk ajar daripada semua ahli blog untuk membantu saya mendalami dunia blog ini. Serba sedikit tentang blog saya. Saya memberi penekanan kepada sukan tanpa sempadan,tanpa mengira sama ada dalam mahupun luar negara. Lebih memberi perhatian kepada pencapaian negara, fakta2 penting tentang sukan dan juga sukan yang jarang mahupun tidak mendapat tempat di negara kita. Tujuan utama saya mewujudkan blog ini adalah semata-mata untuk mempelbagaikan info sukan untuk tatapan warga blog selain daripada memartabatkan sukan sebagai bukan sahaja wadah untuk kesihatan tapi juga sebahagian daripada dunia kerjaya dan profesion. Semoga blog ini dapat memeriahkan lagi dunia blog kita. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

No comments:

Post a Comment